måndag 17 september 2012

Ny vecka.

Hello måndag!

En ny härlig vecka och solen skiner. Just nu i alla fall. Annat var det i morse när jag var på väg till kontoret. Det hällde ner men det började inte förräns jag hade hunnit knata halvvägs vilket såklart betydde att jag inte hade något paraply med mig och såg ut som en dränkt katt när jag kom fram. Men men. Det kan jag leva med. Sen som attans mötte jag sedan upp två av tre tjejer på Gårdscaféet för en mysig frukost. Superbra start på denna veckan och jag ser redan framemot nästa frulle då förhoppningsvis även tjej nummer tre 
hittat hem igen. 

Och nu sitter jag här på kontoret och funderar på vad jag håller på med. Malin är duktig och arbetar, jag sitter och väntar på bättre tider och grabbarna fixar och donar för fullt på övervåningen. Det låter ärligt talat som att de håller på att riva stället och jag är en aningens oroad men förhoppningsvis har de en liten aning om vad de sysslar med. Drömma kan man alltid.

Så nu tar jag den sista bullen och hoppas att sockret ska ge mig en riktig kick så att jag hänger med ytterliggare ett par timmar.
Mums mums.

Bra måndag det här. Mjukstart och trevligt sällskap. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar