torsdag 20 september 2012

Här är jag!!

Det blev visst några dagars paus här i från bloggen då jag har haft fullt upp på kontoret med att arkivera sedan -99 fram tills i dag. Men snart är det är klart och jag börjar känna mig nöjd nu när det börjar bli välorganiserat och ordning. Precis som jag vill ha det! 

I dag har jag även hunnit med en tur till min kära vän Nathalie för att fixa i ordning barret vilket inte var en dag för sent. Såg ut som ett riktigt fågelbo med E4:an mitt på! Hemskt men nu sitter jag här på golvet och njuter av att ha möjligheten att dra fingrarna genom håret utan att fastna i en gigantisk tova och färgen som är jag signalerar höst.  Så härligt och i morgon när ljuset är bättre ska jag fota det så att ni får lite före och efter... Men nu väntar New Girl och kvällsmys!!

Hörs i morrn!!
Puss o Kram

1 kommentar:

  1. " Såg ut som ett riktigt fågelbo med E4:an mitt på!"...hahaha du är ju lustig du...blev säkert skitsnyggt...ser fram emot å få se en bild...
    Kram vännen =)

    SvaraRadera