fredag 14 september 2012

Fredagsdonande.

Happy friday!!!
Det är så galet skönt och jag tjatar redan om att jag vill ha tacos till middag. Tillsammans med en film så tycker jag att det låter som en extraordinär fredagskväll. Precis som det ska vara. Först gäller dock lite hemma arbete. Sådant som måste göras. Och som är otroligt skönt när det är klart. Precis när jag skrev det där så insåg jag att det känns som att jag inte gör annat nuförtiden än att fixa hemmet. Hmmm. Det betyder att jag måste hitta på något nytt i dag. Bara för att bryta lite mönster och såklart för att jag kan. 

Förra veckan fick jag ett galet fint paket i min brevlåda och det ska jag se till att få på plats i dag. Det kommer att göra sig fint i vardagsrummet men jag måste bara välja exakt placering så att inte katterna får möjlighet att förstöra med sina galna racingstunder där de är med högt än lågt. Innehållet i paketet är nämligen så fint att jag vill gärna ha det i ett stycke även i fortsättningen.

finfina kramar från en god vän

Nu ska jag dyka ner med händerna i diskhon och se till att det blir rent och fint innan jag tar tag i all tvätt som ska vikas och läggas på plats. Promenad i regnrusket och sedan garderobsrensning. Och mitt i allt detta ska jag självklart fortstätta mitt tjat om kvällens tacos. Jag ger mig inte i första taget om man säger så. Om inget bättre förslag dyker upp såklart. Jag är ju inte dum heller.

Ha en fin fredag godingar!!
Puss

1 kommentar:

  1. hej du!
    tack.
    svarade dig i kommentarsfältet.
    mysiblogg du har.
    ha en mysig kväll//jennifer

    SvaraRadera