onsdag 5 september 2012

Nu ska jag bli mätt och glad.

Kvällen är här och jag inväntar min man så att vi kan äta lite gott. Det blir nämligen hemmagjorda köttbullar(kan inte äta mamma prutt), färsk potatis, gräddsås och kokt broccoli. Det är verkligen en hederlig husmansrätt som är underskattad. Jag kan äta hur mycket som helst. Och det är enbart med denna rätten samt blindpalt som det är så. Att jag äter tills magen står rätt ut 
och man kan tro att jag är gravid i 7:e månaden. 
Så nu vet Ni vad jag ska göra om en liten liten stund. Jag ska fylla min buk och äta tills jag storknar. Bara för att det är gott. Och bara för att jag kan. 

Till dessert blir det bästa medicinen mot halsont dvs. glass i stora lass. Antar att jag kommer att rulla i säng i kväll. Men hey, vad gör det. Jag är mätt och glad vilket är absolut viktigast.


Saknar min lilla gosse något enormt mycket.
Älskar dig Tobias <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar