torsdag 6 september 2012

Blå himmel och isande vindar.

 Vaknade till liv av en klarblå himmel och sol. Ja, Ni läste rätt SOL!!! Så fantastiskt underbart och jag skyndade mig ut med gumsan som var pigg och glad. Vinden var stark och isande kall men det kändes bara uppfriskande. Sådan kanonstart i dag. Och jag kan erkänna att jag enbart gick runt kvarteret innan hostan satte in, men ändock. Vi tog djupa andetag, vände våra snokar mot solen och busade innan vi gick in och fixade frukosten. 


Och nu sitter vi här. Redo för torsdag och mer garderobstömning. Tog tag i de stickade tröjorna i går och rensade ut galet mycket. Kände inte så mycket sorg som jag trodde att jag skulle göra men i dag blir det nog värre när jag går igenom övriga överdelar. Men jag ska försöka stå på mig. 
Så gott jag kan. Haha. 

Grynet bevakar varenda rörelse jag gör...

Och just det jag har ju glömt av den där utmaningen jag körde igång. 30 dagar. Så i dag kör vi igen. Jag ska låta Er bevittna vad jag intar för gott och det kommer att inkludera en del godsaker då det vankas firande av en underbar vän i kväll. 

Ha en underbar torsdag allihopa och ut i solen med Er!!! Njut!! 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar