tisdag 21 augusti 2012

Inplastade fossingar...

Mängder av tröksaker har blivit gjorda i dag och jag känner mig nöjd.
Riktigt nöjd.
Det är rent och fint här hemma. Jag är ren. Mitt hår har fått extra omtanke i dag med inpackning och likaså min hud. Nu är jag tipp topp!!! Hundarna är även de kammade.Vi har gått en långpromenad och sedan har vi såklart myst. Det är ett måste att ta små pauser med jämna mellanrum 
och kramas med de små liven. Vi behöver alla kärlek här i livet och jag är en sucker för just kärleken, så självklart tar jag varje tillfälle i akt att umgås med mina kärlekar.


Just nu är kärestan ute och promenerar med dem och jag sitter med plastpåsar på fötterna. Testar en variant på fotbehandling som heter Footner. Det är påsar innehållandes en vätska som hjälper till att starta kroppens exfolieringsprocess. Resultat ser jag om 5-10 dagar då det ska börja fjälla från fötterna. Återstår att se men jag lovar att återkomma med resultat. Nu ska jag skölja av fossingarna och sedan krypa ner och sussa så att jag är redo att möta morgondagen.
Spretigt inlägg men det är nog mest ett tecken på att jag är ruskigt trött.
Därför säger jag natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar