måndag 2 februari 2015

Vabruari är här.

I föregående inlägg så valde jag "Välkommen februari" som rubrik. 
Vilken miss. 
Jag hämtade August på dagis och märkte omgående att allt inte var som det skulle. Han var hängig och inte alls på humör för att visa vad han gjort under dagen, något som alltid annars är prio ett innan vi klär på oss och åker hem. Men i dag bara stod han i ett hörn och såg ledsen ut. Jag fick klä av mig och gå och hämta honom, sedan släppte han inte taget om mig. 

Vi åkte omgående för att plocka upp pappan och medan vi väntade i bilen så somnade lillen. 
Helt slut. Slö och frånvarande, inte alls vår lille spralliga pratglada kille. 
Kom hem och tog tempen, 39,8 grader visade termometern. 
Suck.
Välkommen VABruari.

feberhet sover nu skrutt och niin bredvid mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar