tisdag 10 februari 2015

"Hej hej vardag"

Instagram är min favorit bland sociala medier och jag har hittat många fina människor som jag förmodligen aldrig funnit annars...som denna tjej. Hennes illustrationer är i bland så mitt i prick att man bara vill gömma ansiktet i skämskudden. 
Ja. Det är sant. 

Familjelivets glamourösa sida med glitter och glam dagarna i ända. 
Eller hrm, kanske helt enkelt mer av den nakna sanningen av vardagen. 
Med en touch av humor.
Det lättar verkligen upp de vardagliga rutinerna att få le lite åt "eländet".
Och jag känner att jag tar det mer med en klackspark när jag får se det ur en annan synvinkel.
En lite mer positiv sådan.

Hur som.
Pricksäkert  med hög igenkänningsfaktor är vad det är.








alla Louise illustrationer hittar du HÄR på hennes blogg alternativt instagram,  
där du söker på "hejhejvardag".






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar