tisdag 9 december 2014

Skincity´s julkalender 2014.

Nu så här i juletider så är det kalendrar hit och dit som öppnas var dag och min mailbox är överfull varje morgon när jag kommer till arbetet. Helt galet. Självklart läser jag inte alla, det finns det inte tid till men jag har några godbitar som jag alltid tar mig tiden att kolla igenom. Som till exempel Skincity. Denna fantastiska butik men extravagant service och bred kunskapsbank som guidar oss till bättre hy, vad det än må vara som är på tok. 


I dagens lucka gömmer sig 20% rabatt på en favorit från min sida.
Både för egen del men också för min sons del.
Maria Åkerberg
Detta svenska märke som jobbar i symbios med naturen och levererar produkter som inte innehåller en massa onödigt trams. Rent. Och det är sådana produkter jag vill att min son ska ha. Mycket för att hans hud är känsligare än den vuxna huden men den största anledningen är ändå att vi dagligen utsätts för så mycket skadliga ämnen(som vi dessvärre inte är medvetna om) att jag vill hålla det på enklaste möjliga basis för att minska på eventuella framtida negativa effekter som kan komma av vårat leverne här och nu. 
Nej, mer naturligt till folket röstar jag för, det ska vara miljö och hälsotänk i fin harmoni!


Ett tips till jul är detta Baby kitet som självklart hela familjen kan använda, 
perfekt julklapp till ett bra pris!!  Klicka på bilden så kommer ni direkt till produkten!

Så förrådet är påfyllt och nu vill jag passa på att tipsa Er godingar! 
Anmäl Er till nyhetsbrevet längst ner på sidan (HÄR
och gå inte miste om luckorna som återstår på årets kalender.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar