måndag 1 december 2014

Att mest sitta still.

Här är det VAB som gäller i dag. 
Lilltokern har hög feber, 39,9 vilket gör att vi mestadels befunnit oss i sängen denna dagen. Det känns nästintill som att jag har vuxit fast här i och lunch har inte varit på tal om. Efter många om och men somnade han nu vid fyra tiden och sussar sött bredvid mig. Det är så tråkigt att se honom så här sjuk, det är nämligen inte bara feber, han hostar en elak och envis hosta samt snorar mängder också vilket gör att han tycker att livet är lite extra tufft just nu. Man märker det på honom då han är som ett plåster på mig. Jag får inte kila på toa själv och absolut inte lämna sängen nu när han sover för då vaknar han direkt. 

Så jag sitter här.
Som en lydig hund.

Voff voff.




Så denna måndagen klassas inte som en fartfylld sådan(jag har inte ens varit utanför dörren i dag)  och en bra start på denna veckan.
 Nej, vi siktar på att kanske vara på benen igen till onsdag eller nåt sånt.
Tills dess äter vi pepparkakor och myser i sängen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar