tisdag 25 november 2014

Island i stickad form.

Jag har totalt snöat in mig på stickade tröjor med "Islands" mönster. Något jag påtalade för min kära mor, i hopp om att hon skulle vilja sticka till mig. Men det sket sig. Och det förstår jag, hon ska inte slita ihjäl sig för att jag vill ha en tröja. Jag har trots allt vet att förstå att bakom dessa mönster ligger det massor av arbete och tid. Spanat på en finfin köpetröja från Jumperfabriken men priset var lite för högt för att min ekonomi ska mäkta med därav har jag försökt att spana in kedjorna och deras utbud.

Och i dag fick jag ett nyhetsbrev från H&M där dessa två snygga kandidater fanns med. De faller mig i smaken båda två men det får faktiskt räcka med en. Men vilken. Om jag hade tillfälle skulle jag gärna vilja klämma och känna lite på dessa. Typ nyss. Inte om en vecka. Att vänta är inte min starka sida. Verkligen inte.
Hur som.

Vilken tycker ni är snyggast?


Oversize modell/hittas HÄR

Och denna godingen hittas HÄR.

Snygga. 
Jo tack.
Beslutsångest.
Som vanligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar