tisdag 1 april 2014

Polarn & Pyret levererar färgglatt!!

Fick ett nyhetsbrev från Polarn & Pyret nu på förmiddagen och jisses vilken underbart härligt färgglad kollektion de har släppt nu. Helt fantastisk!

Inspirationen och kollektionen heter Kalas! och jag måste säga att det är en fullträff. Godis, glass, glada färger, prickar, ränder och lekfullt. Jag kärade ner i mig i några plagg som skulle göra sig väldigt fint på lille Aggelito, ta till exempel den här godbiten till tröja i två olika färger.

POP/tisha

POP/tisha

Och till detta vore det ju fint med dessa hängslen och ett par färgglada byxor eller shorts. 


Ja, jag kan bara säga en sak. POP har verkligen levererat en riktigt fin barnkollektion och jag kan garantera att både en och två saker kommer att hamna i lillemans garderob. Vill ni spana in kollektionen i helhet så hittar ni den HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar