torsdag 3 april 2014

Det kommer...det kommer...

Jag vet att jag lovade att skriva lite mer om vad det är jag håller på med men tiden och lusten har inte riktigt varit med mig. Och sedan kan jag faktiskt erkänna att det varit en aningens skämmigt att medge också. Att jag återigen, för sjuttioelfte gången försöker att gå ner i vikt. Dock har disciplin och planering gett goda resultat på bara tre veckor utan att jag mår som en påse skit så jag antar att det här verkligen funkar. Men i morgon har jag tänkt mig att knåpa i hop ett inlägg om min nya viktminskningsresa. Då får ni veta mer.

Nu ska jag dock packa i hop för dagen, jag är sist i från kontoret då övriga anställda är på styrelsemöte men tack och lov så slipper jag det men för att göra lite "egennytta" så tänkte jag faktiskt passa på att njuta av solen med lille busen och hunden innan vi packar in oss i bilen och far hemåt för diverse middagsbestyr.

Jag hoppas att ni får en underbar torsdagskväll och i morgon är det fredag, hur underbart är inte det?!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar