torsdag 12 september 2013

När man inte orkar.

Jag och August hänger här hemma i dag. Jag känner mig lite antisocial i dag. Så där som det kan bli vissa dagar. Valde att hoppa över en lunch med fina flickor som jag sett framemot men jag måste lyssna på magkänslan och den sa att jag skulle vara hemma med grabben i dag. Och så har det blivit. Möjligt att jag åker in en sväng till Noret för att posta två paket och lämna tillbaka en sak ute på sommarland men annars så tänker jag undvika människor i största möjliga mån. 

Blir att ordna med sådant som måste ordnas här hemma i stället. 
Så jag återkommer lite senare i dag. För när man har hemma dag så finns det mer tid till skrivandet.

Hoppas i alla fall att ni har lika vackert väder som vi har. Här är det strålande sol, frisk luft och en tendens till gulnande löv på träden. Jag gillar´t!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar