måndag 12 augusti 2013

Att vara tillbaka...igen.

Goddag alla fina!
Här är det lika torrt som i Saharas öken. Helt galet. Jag vet inte vad jag har gjort eller vart tiden har tagit vägen men en sak kan jag säga och det är att jag verkligen fångar tillfällena och njuter av min lille son som växer i rasande fart. Just nu ligger han på sängen och sover men dessvärre måste jag väcka  honom ur skönhetssömnen för vi ska gå ut med tokstollarna som är hemma igen. De är förmodligen galet sugna på att få en liten promenad innan det är dags för mig att åka in till civilisationen för massage. Min rygg har gett upp och jag måste nu underhålla den hos Gunilla. Fick en akut tid föregående vecka då jag inte kunde röra mig och hade svårt med andningen. Hon fick loss lite grann men det kommer absolut att krävas ett par besök innan det blir bra för det är så otroligt mycket som sitter fast. Om jag längtar. Absolut, lite egentid är aldrig fel och att få släppa på smärtorna så att jag kan få en hel natts sömn igen är efterlängtat.

 
Jag återkommer till kvällen. 
Känner verkligen ett sug efter att skriva. 
Kanske tom. kan få till en krönika i kväll?

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar