fredag 14 juni 2013

Nu kör vi fredag hela dagen.

Fredagen är här och jag ser framemot helgen som är i antågande. Jag och knoddas har förvisso helg i stort sett varenda dag men jag måste säga att det blir lite extra festligt när man vet att mannen i hushållet inte ska hänga på kontoret hela dagarna. Morgonpigga i dag, eller åtminstone jag och snart redo att möta dagen, har ätit frukost på sängen och myst i massor med tröttmössan. Jag kan liksom inte riktigt få nog av den där lilla varma varelsen som ligger vid min sida och snusar sött, det är så in i vassen svårt att slita sig. Det går bara inte.

precis just nu ser det ut så här...trött kille.

I dag vankas ärenden inne i Leksand och eftermiddagen bjuder på en tripp till Borlänge med en god vän. Ska byta en födelsedagspresent som var lite för liten, fylla på med kaniner för att förhindra framtida olyckor och självklart ha kvalitetstid med fröken. När jag kommer hem får jag sedan lyxen att krypa ner jämte mannen och ha lite fredagsmys tillsammans med vår lille son. 

En fredag i världsklass må jag säga. Så nu kör vi, hepp hepp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar