torsdag 6 juni 2013

I dag säger vi grattis Sverige!

Grattis Sverige!
I dag är det dagen då vi ska fira vårt avlånga land och det görs helt klart bäst med att hissa flaggan i topp och njuta av dagen tillsammans med lilla grodan(pappan i hushållet är bortrest på jobb) och solen. Så det är vad vi har planerat i dag. Vi tar det som det kommer helt enkelt. Något inte helt vanligt i mitt liv då jag gillar att planera men jag börjar finna mig i att som mamma med en liten nyfödd så blir inte alltid dagarna som man tänkt sig. Därmed kan vi konstatera att jag är under träning för att kunna njuta till max och jag börjar gilla´t!! Inte helt fel att bara vara och njuta, helt enkelt svårt att ogilla.

Dagen till ära så bjöd lille grodan på det första besvarade leendet och mitt hjärta smälte totalt. Första gången trodde jag att jag inbillade mig men när det kom ett till strax inpå då visste jag. Vilken liten godbit han är min lille prins. Det är något alldeles speciellt att se de där stora blå ögonen fokusera och sedan spricka upp i ett stort leende. Jag är kär. På riktigt. Om nu någon mot all förmodan skulle ha missat det. 

♥ morgonens mysfötter ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar