onsdag 24 april 2013

Hurra för BOOB fine dining!

Nu så här i slutet av graviditeten så är magen stor. Som om någon missat min kagge när jag rultar fram på gatan. Men i alla fall. Jag har lyssnat på alla vänner och bekanta om att inte införskaffa amningsbh:ar innan bebis är här då brösten har en tendens att anta formen av jättemeloner och de inköpta bh:arna blir då för små. Dock kände jag för några veckor sedan att jag led av att ha bh på mig trots att jag använde bh förlängare och hade dem otroligt löst sittande. Förmodligen var det byglarna som bråkade med mig och gjorde bebis arg vilket resulterade i kickande så fort jag satt mig ner. Och det gjorde ont. Riktigt ont. Sådär att tårarna var nära och gjorde att jag bara drömde om att få komma hem till sängen och lägga mig raklång i hopp om att smärtan skulle ge med sig.

Så jag gick emot rekommendationerna och gjorde en beställning efter lite samråd med min kära. Och för han var det ingen tvekan då han förmodligen tröttnat på mitt gnällande och att se mig ha ont. Sagt och gjort. Jakten efter en skön amningsbh, utan byglar och med fodrade kupor samt bra stöd började. Med googles underbara hjälp återkom jag till Boob´s hemsida där jag tidigare beställt mina svarta supersköna jeggings och hittade en bh som föll mig i smaken. 

Nu har jag haft den hemma i några veckor och jag bor i den. Den är så skön, så skön. Uppfyller alla mina krav och det är inte illa må jag säga. Och med alla amningsbh:ar från Boob får du med en bh-förlängare vilket gör att om den skulle bli för liten runtom kan du komplettera med den och kan ha den trots att kroppen sväller och förändras. Dock inget jag har behövt använda nu då denna är så mjuk och behaglig att det inte klämmer någonstans. Och det går att ha vita t-shirts för den är som sagt fodrad och ger bröstet en väldigt fin form. 


Rekommenderar denna varmt och jag kommer garanterat att införskaffa en till när jag vet hur stor bysten blir under amningen. Och när man vill ha fler, det är väl ändå det bästa betyg man kan få!!

1 kommentar:

  1. Hur är det med er?...hoppas ni har det bra allihopa...Luddeprupp är så gla att han blivit trimmad...inte själva prosessen men nu efteråt är han mycke svalare å mycke finare =) / Kram till er allihopa =)

    SvaraRadera