torsdag 7 februari 2013

Våga sälja på Tradera??

Jag har en garderob som är helt galet stor. Mycket skulle behöva säljas av och jag funderar starkt på att ge mig in i Tradera djungeln. Men jag är lite feg känner jag. Ingen aning om varför men antar att jag är skraj för att inte få sakerna sålda och det känns lite surt eller att det man har går för alldeles för liten peng. Samtidigt som det är bättre att sakerna blir väl använda i stället för att ligga hemma och "skräpa". Det finns mycket fint, anledningen är bara att jag inte har tid/möjlighet att använda allt och ser det som en chans att kanske införskaffa lite bebis prylar i stället som garanterat kommer att komma till användning. 

Så nu undrar jag. Har ni någon erfarenhet av att sälja på Tradera?
Törs jag ta klivet eller finns det bättre alternativ där ute?

halsduk/lindex

Blev väckt av min käresta alldeles för tidigt i morse. Alla toabesök nattetid gör ögonen grusiga på morgonen och helst skulle jag fortfarande ligga och tryna. I en härlig röra av hundar och katter som snarkar högt och värmer matte. Men jag har trots segheten tagit mig till kontoret och ska alldeles strax ta mig i kragen och packa tavlor. Vi har en hel del som ska i väg och min förhoppning är att jag ska klara av det innan helgen ankommer. Tänk vad skönt att kliva in på kontoret måndag morgon och det är rent på golvet. Ja, det är lika bra att sätta fart om det ska inträffa. 

Ha en fin torsdag alla godingar, snart är det helg!!
Kramen

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig sålt nått på tradera men däremot köpt massor. Mun morbrors sambo däremot har sålt MASSOR! Hon hade samma problem som du att hon hade flera banankartonget fulla med kläder hon inte använde. Hon sålde bort det nästan direkt. Hon fick en liten slant för varje grej men tjänade rätt bra:) så jag tycker du ska satsa! :)

    SvaraRadera
  2. Klart du vågar!!! tänk allt fin du kan shoppa för pengarna som du får in...
    Kramar till dig å voffsingarna från Luddeprupp å mig =)

    SvaraRadera