onsdag 6 februari 2013

Träning för nyblivna mammor.


Jag vill passa på att tipsa Er där ute om denna boken som nu går att förhandsbeställa på Adlibris. Den släpps för handel den 26 februari och jag ser med spänning framemot klok läsning och träning som är anpassad till nyblivna mammor. För är det en sak som jag är säker på så är det att från min sida kommer det krävas lite blod, svett och tårar om jag ska klara av 9 mils trampande i fäders spår i början på augusti månad. Det vill säga enbart ett fåtal veckor efter förlossning. Men envis är jag och kommer att ta det lugnt. Magen lär säkerligen dallra som Jello och det kommer garanterat att smärta fint mellan benen. Amningsstopp på vägen är ett måste för att överleva och med hjälp av fina vänner så kommer det nog att gå vägen. För det är klart att jag har höga förväntningar på att klara detta och hoppas att Olgas bok(läser hennes blogg flitigt) kommer vara en stor hjälp på vägen.

Den mentala träningen startar...NU!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar