måndag 25 februari 2013

Helgen är slut.

Ja men det är måndag igen.
Helgen gick fort fram men den var av bästa sort. Så fantastiskt underbart med solen som strålade över de vackra vita vintervidderna och tro det eller ej så har jag fått två morgnar utan väckarklocka. Attsicken så skönt och det är något jag kommer att leva på länge.
Försökte insupa så mycket frisk luft som möjligt under dessa två dagar och med tanke på det trötta huvudet jag bar i går kväll så känner jag att jag lyckats helt okej. 



Så helgen gick fort. Riktigt fort och nu har jag kört måndag hela dagen. En måndag fylld med arbete, fotande, paketering och bra musik. Allt för att hålla humöret på topp och tempot uppe. Nu ska jag greppa kameran återigen så att jag kan lägga upp lite nya annonser på Tradera. Har lite på lager så det kommer att ta sin tid men många bäckar små så ska vi nog så småningom komma till ett slut.

...klick klick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar