måndag 28 januari 2013

Dags att fimpa svintot.

Herregud.
Varför ska jag alltid, ALLTID vänta in i det sista med att beställa en klipptid. Hur kan det vara så svårt att planera in? Jag antar att det handlar om att jag har så långt och tjockt hår att det inte riktigt märks förrän topparna är nästintill som svinto och hopplösa tovor lagras i nacken. Dessvärre så är min superfrissa ledig i dag men jag fick en fin rekommendation så allt har löst sig. Om några ynka timmar ska jag kila i väg och få bli lite ompysslad av fina Linda på Hos Frisören.
Känns fantastiskt att få åka i väg till helgen med lite fräschare hår i stället för det som jag nu slarvat upp i en hästsvans och som jag allra helst gömmer i en lillamy knut på huvudet. 


Har faktiskt en liten plan också...vi ska klippa lite annorlunda i dag efter tips från min sambo(?), hör och häpna, han kom med ett förslag häromdagen och jag gillar det faktiskt. Så varför inte. Kan vara läge för lite nytänkande, nu har jag trots allt kört samma lika en längre period och det är ju trots allt inget drastiskt, bara lite snyggare och lite bättre.

Och för inspirationen har jag snyggaste Sofi att tacka!!

1 kommentar:

  1. Jag känner lika som du när det gäller hemmet...vill gärna visa upp men jag vill att det ska vara fint först...å då är risken att det aldrig blir nå bilder upplagt hahaha

    Här är en länk till bilden på tröjan jag köpte som passa ungefär...den andra som du åxå köpte beställde jag åxå i lite större storlek men jag fick tvinga igenom händerna å då fick jag lite panik när de tröck så hårt...nä uscha...men snygg var den i övrigt...den gröna påminner lite grann om din tröja =)

    Ha D bäst å hoppas du vart nöjd hos frisören Sören / Kramas =)

    SvaraRadera