söndag 23 december 2012

Saker till bebis från STOKKE

Dagarna går och magen växer. Vi har senast i dag pratat om att vi inte riktigt förstår att det är ett litet liv där inne. Ett liv som vi skapat och som om 4 månader beräknas komma till världen. Med armar och ben. Fingrar och tår. Näsa, ögon och mun. Mage, rumpa, rygg och huvud...och antingen som en liten tösabit eller en pojkvasker. Oavsett vad kommer det att vara den lyckligaste dagen i mitt liv och jag kan säkert tala för min käresta och säga att det kommer att vara samma lika för honom.
 ♥K-Ä-R-L-E-K♥

Och som sig bör kikar man runt på diverse barnprylar och vagn ska snart beställas, visste omgående vad jag ville ha för något och den kommer det så ock att bli. Magkänslan säger mig att det är rätt helt enkelt. Barnsäng vet jag vad jag vill ha men det dröjer nog lite innan den införskaffas då den kostar en slant, dock kan den användas under många många år vilket jag anser är ett stort plus. Och likadant är det med barnstol. Alltså till matbordet. Och där går jag på kvalitet och mångårig erfarenhet. Det kommer att bli en STOKKE Tripp Trapp stol och till den siktar vi på ett Newborn set(står högt på önskelistan) som gör att den kan användas från dag ett. Sååå mysigt att den lille kan vara med redan från början i "vår" höjd.

 
tripp trapp stol i svart eller vit?/STOKKE
 
newborn/STOKKE

1 kommentar:

  1. God Jul vännen...å god jul till vovvarna ...å gubben ....å bäbisen!
    Hoppas ni får en lugn å fin jul.
    Kramar från Luddeprupp å mig =)

    SvaraRadera