onsdag 5 december 2012

När Barbamamma ska på festligheter.

I februari ska vi på bröllop. 
Det känns som en evighet tills dess men som alltid rusar tiden i väg och rätt var det är så står vi där. Ja, det är två månader kvar men eftersom jag enbart har måndagar och fredagar i mitt liv så innebär det att det återstår i dagsläget åtta måndagar och åtta fredagar, sedan är det dags att klä mig i någon form av klänning. Hur nu detta ska gå när man kommer att anta formen av Barbamamma. Ingen lätt uppgift direkt men jag har insett att jag redan nu måste försöka leta febrilt efter något att skyla min kropp med då utbudet inte är gigantiskt. Att skrämma i väg alla gäster när jag hälsar dem välkommen till kyrkan känns inte som någon succe.  Och jag är ganska säker på att det inte kommer att uppskattas. 
Tänk vilken vacker syn, Barbamamma i sin bleka vinterskrud...ojojoj.

klassisk/Asos

finfin modell/Asos


långklänning?/Asos

ärmlös med fin skärning/Asos

eller en färgklick?/Asos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar