tisdag 25 december 2012

Juldagen.

Juldagsmorgon glimmar...

myspojkarna ♥
 
 kärlek till Er alla ♥
 
Trötta själar här hemma efter den lugnaste julafton jag någonsin varit med om men i sanningens namn hade jag inte orkat med något ståhej. Vi umgicks med varandra och laddade för att i dag ta tag i lillstuggu. Måste göra klart så mycket som möjligt i dag och i morgon för den 27:e sover vi vår första natt därute. Helt galet. Och det kommer att vara totalt kaos med saker överallt men vi ska göra vårt bästa för att det ska se hyfsat anständigt ut. Så länge badrummet och sovrummet är iordningställt så kan vi bo där och förhoppningen är att köket blir klart under helgen. Det tar sig.

 
varm chai doft i vårt hem/reunion home

Så nu släcker jag ljuset, sätter på mig arbetskläderna, peppar för målning och beger mig till Ullvi. Efter målning blir det hem till Nettan och sötnosarna för att klappa symaskinen medhårs. 
Det är ju trots allt jul.
Och under julen ska man vara snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar