torsdag 13 december 2012

Att anordna kaos.

  En del av köket...

...sovrummet...

...och slutligen vardagsrummet.

Frånvaron av text beror helt enkelt på att jag har haft min kära mor här på besök och vi har jobbat och slitit i dagarna två. Och nog har det gett resultat allt. Totalt kaos. Haha. För det är precis vad man kan kalla det här hemma. Kartonger högt och lågt i alla rum. Vissa ska i väg på förvaring och några enstaka få ska med till lillstuggu. Jag är otroligt glad och tacksam för all hjälp jag fått med tanke på att på egen hand skulle det ta minst den dubbla tiden. Tid som inte riktigt finns. Men det är numera löst och jag sitter på golvet här mitt i alltihopa och önskar att vi får tid inom de närmaste för att köra lite saker som kommer göra vårt hem tomt. Det kommer säkerligen eka, så tomt kommer det att bli. Tur att dagarna går så hiskeligens fort att helt plötsligt är vi där. 

Dagen för flytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar