fredag 30 november 2012

När man knyter en KNUT.

Nu är det fredag igen och jag är så glad för i natt har snön trillat ner och ute är det alldeles vitt på marken. Så  upplyftande och fantastiskt fint det blir, hundarna var som galna när de klev utanför dörren i morse och stimmade runt tills de såg ut som två snögubbar. Alltså inte bara matte som är överlycklig!!

Dagen kantas av effektiva timmar på kontoret och sedan tar vi helg. 
Alldeles alldeles underbart och jag känner mig på pepp på att tag i de som måste avklaras. Kommer att bli kanoners och jag kan lova bilder från vårt "december projekt" som jag valt att döpa det till. 

Och på tal om snö och december så börjar jag automatiskt att tänka på julen som snart är här. Min önskelista är rätt så sparsam i år dock önskar jag mig en pryl som kommer att behövas snart och kostar en rejäl slant. Men så har jag några mindre önskningar också. Såklart.
Som det här armbandet som jag suktat efter en längre tid. Det är så enkelt. Och så snyggt. 
Lite skinn och en knut så voilá, mer behövs inte. 

armband KNUT/j.levau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar