måndag 5 november 2012

Kvällsaktiviteter.






Här ser Ni kvällens aktivitet.
Ansiktsgojs och ofantliga mängder apelsin. En varm dusch där jag rivit bort det översta hudlagret och  sedan smort in mig med det härligt krämiga body smöret från The Body Shop. Fötterna är just  i detta nu nedstoppade i en hink och håller på att mjukas upp...sedan blir det slit och slip för att förhoppningsvis stoltsera med bebismjuka fossingar efteråt. Kanske helt enkelt är dags att åka i väg på lite SPA för första gången i mitt liv och leva det häsosamma livet, verkar ju som att mina hormoner har bestämt sig för att bara nyttigt är gott numera. Skumt. Men bra. Så nu ska jag spana efter något mysigt ställe att längta till, där jag får slappna av och fortsätta min nyttiga bana.
En ny trend som jag tror stenhårt på tills motsatsen bevisats.
Vilket kan ske när som helst.
Bara så att Ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar