fredag 26 oktober 2012

Sjukfredag.

Uppkrupen i soffan med raggsockor och filt. 
Synen är säkert vacker om man kliver in här hemma. 
En halvdöd Ulrika inlindad som en kåldolme, hungrig och stånkande.
För det är mycket stånk och stön när man är sjuker och tycker synd om sig själv. 
Men jag preparerar med vitaminer och vatten, snart är jag tillbaka på benen.

Fick ett kort besök för en stund sedan som piggade upp då Lisa kikade in för en glass i väntan på sin lillebror. Alltid trevligt med sällskap och jag önskar att jag orkade hänga på tjejerna ut i kväll men min feber tar knäcken på mig. Och jag har kommit upp så pass i åldern att jag förstår att man måste lyssna till kroppen. Jag har blivit lite klokare helt enkelt. Och det är inte så illa pinkat. 

X-factor rullar på teven varvat med hockeyn och det blev vinst denna kvällen så det känns bra. Min sambo kommer att vara riktigt glad nu när han snart kommer hem med kvällens middag; pizza. Angående de tävlande på tv så vet jag inte vem jag tycker är bäst. Men jag tror nog att JEM kommer att kicka ass och de är uppe på scen om bara några ynka sekunder!!
Hepp hepp!! 

Jag återkommer i morgon med ny pigg energi!!
Puss på Er ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar