fredag 26 oktober 2012

Banan är att festa till det!!

I dag är det fredag och det firas såklart. 
Morgonen startade på bästa sätt med frukost tillsammans med flickorna. 
Fantastiskt att sitta där inne och mysa medan snön yrde utanför dörren, go start på denna dagen.

Hem och vila(min hjärna har strejk då jag har feber och annat skit) innan det var dags för lunch med min kryppling till sambo som gått och gjort illa ryggen och ser ut som att han har bajsat på sig när han går. Förhoppningsvis ska det ge med sig snart men det gör ont att se honom må som han gör...jag önskar verkligen att jag kunde göra något för mitt hjärta men just i denna situation står jag handfallen. Lite thaimat ligger just i detta nu och smälter i magen tillsammans med en bananbakelse som jag klämt i mig till hälften. Såååå gott och man måste ju festa till det när det är fredag och allt!!


Och nu har jag åter intagit soffan i hopp att piggna till så att jag orkar med kvällens bestyr. Så nu ska det sovas lite...riktig fredagslyx med tanke på att de flesta jobbar denna tiden. Men i bland så får man ta sig friheter och det gör jag i dag!
Happy friday allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar