onsdag 24 oktober 2012

Att hålla tiden med klass.


Jag är en person som använder väldigt lite smycken och annat tingeltangel. 
Något jag saknar i perioder men så fort jag får på mig något så känner jag mig liksom utklädd. Men som med allt är det en vanesak och det är egentligen bara att börja botanisera bland allt som jag har där hemma. För tingeltangel finns det, jag lovar! Just nu är jag dock inne i en diskret period så det blir för det mest klocka på armen och pärlor i öronen som hänger med. Och för en tid sedan gick min underbara herrklocka sönder och jag hade sorg...men har äntligen, efter mycket letande, funnit en ny fining. Denna gången fick det bli en DW med silver och svart skinnarmband i herrmodell. 
Klassiskt men elegant. Lättmatchat. Jag.

Så nu finns det inga ursäkter längre.
Nu måste jag hålla tiden.
Och komma i tid.
(något som jag säkerligen kan klassas som sämst på)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar