tisdag 2 oktober 2012

22:55

Jag fastnade på rumpan i väntan på att sambon skulle hitta hem 
men nu är klockan 22:55 och jag har inte ätit middag.
 Pucko. 
Finns inget annat ord som kan förklara denna dårskapen bättre. 

köttsoppa utan kött a la findus

Men nu står det soppa på spisen så alldeles snart ska jag sörpla i mig den och sedan dyka ner i säng med ett löfte till mig själv. Aldrig mer middag så här sent!!!
Och aldrig mer invänta någon- nu ska jag bli egoist så det bara sjunger om det.
Så om jag skulle dumma mig så här någon mer gång- snälla skäll på mig och led mig rätt på vägen igen. För så här får jag bara inte bete mig mot min arma kropp. Jag har tilldelats en endaste och måste såklart ta hand om den på bästa sätt. Så nu är det skärpning.
 Omedelbart bums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar