lördag 22 september 2012

Njuter av att ha regn utanför min dörr.

I dag har jag gjort saker bara för mig själv och jag känner mig så nöjd så nöjd. 
Regnet öser ner och vi har gått våran långpromenad och det var enormt skönt och välbehövligt. Fick upp ett bra tempo och när vi kom innanför dörren här hemma blev det en lång varm dusch innan jag åt lunch och stoppade ner fossingarna i ett fotbad och slappnade av. Jisses, vad välbehövligt och nu känner jag mig galet ren och fräsch. Och som ett extra plus slängde jag på mig en ansiktsmask nu som kyler behagligt på min hud som är en anings stressad just nu. 

ansiktsmask/skincity

Snart kommer käraste Camilla hit och då ska jag ge henne en riktig bamsingkram. För att hon behöver det. Sedan ska vi ha en kväll som är lugnare än lugnast hemma hos Martin. Tacos och vin står på schemat och antagligen somnar vi på soffan i en salig röra innan vi tar våra förnuft till fånga och åker hem till sängen. 
En regnig lördag helt i min smak.

Önskar Er en finfin kväll♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar