tisdag 28 augusti 2012

Att väckas på bästa sätt....

Vaknade med en röst som en kraxande kråka 
men världens sötaste lilla vovve pussade på mig med sådan glädje att jag genast glömde bort det...
hur skulle jag kunna tänka på sorger och bekymmer när denna toker kommer...





Dagen bjuder på lugn och ro för min del men jag skulle vilja göra något. Ni vet de där myrorna som kryper i benen på mig. Dock ska jag göra mitt bästa för att ha ryggläge i dag då jag på torsdag HOPPAR in i bilen för att åka ner till Stockholm och få ståpäls. För det är precis det jag kommer att få när de kliver på scenen och river av sina låtar. Allsång och glädjetårar garanterar jag. 

Ni som också ska dit vet vad jag pratar om och för Er som inte vet skriver jag om Coldplay. Det är äntligen dags för deras Sverige spelning och jag har väntat sedan 2009 då jag senast såg dem på stadion så min lycka är total. Kommer att bli grymt. 
Och som sagt ståpäls!!

Det här är en bra vecka. Helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar