söndag 26 augusti 2012

Söndag?

Helgen bara försvann.
Jag vet inte vad som hände men jag har konstaterat att i morgon är det måndag. Jisses vad tokigt. Minns knappt vad jag roat mig med i helgen men det har varit lugnare än lugnast. Precis vad min kropp behövt då jag har varit otroligt trött på sistone. 

Gårdagen bjöd på umgänge med min finfina vän Nettan och hennes små godingar Max och Hampus. Skratt, fika och lek. Avslutade dejten med hamburgare från grillen. Gott i magen. 

När vi sagt hej för den här gången och bestämt att snart ses igen så tog jag med kärestan och Martin till Rättvik för att kika på bio. Snabba Cash 2. Tyckte att den var sådär. Första filmen var mycket bättre men nu vet vi det. Jag fick i allafall smaka på popcornen innan min bättre hälft hade hetsat i sig allihopa(något han grovt ångrar i dag). 

I dag har jag varit hos min psykolog, ja vi träffas även på helger om någon tycker det låter märkligt, och det kändes bra. Jag litar på henne vilket är så skönt och vi pratar just nu mestadels om mina enormt höga krav på mig själv, som så fort jag klarat av ett mål, omedelbart höjer så att jag aldrig kan vara nöjd med mina prestationer. Bra med höga krav och mål i livet men jag har tagit det några kliv för långt och måste nu komma på vart backen ligger. Men det kommer. Vi jobbar på det.


Långpromenad med hundarna och nu död i soffan med datorn på magen. 
Mer än så blir det inte i kväll. 
Okej för att vara söndag tycker jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar