onsdag 29 augusti 2012

Sniffar gurkmynta.

För en tid sedan var det dags att införskaffa ny tvål till hushållet och då föll mitt val på Lilla Bruket. Hört så enormt mycket gott om dem samt att jag gillar deras förpackningar så värt att prova. 

Har varit stående på badrumshyllan i väntan på att öppnas och äntligen fick jag vrida på pumpen och testa. En ganska barnslig känsla fick jag då jag haft så enormt höga förhoppningar men det var lugnt. Den var hur bra som helst och doftade gottigottgott.
Huden blev ren men inte uttorkad och doften var så där lagom fräsch. Jag gillar den. Riktigt mycket. Nu kan jag springa och tvätta händerna bara för att få sniffa lite gurkmynta och inte enbart för att jag är skitig om händerna. Sedan finns det fler dofter men det var denna som på beskrivningen kändes så där fräsch/söt/ljuvlig att den fick testas först. Och jag behöver nog inte testa så mycket mer. 
Jag är mer än nöjd.

Jag beställde från Lilla Brukets hemsida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar