lördag 18 augusti 2012

Dags att rasta myrorna i benen...

Nu är det alltså dags att ta sig ut på en liten promenix.
I dag måste ska jag försöka hitta någon ny skön väg att gå på där hundarna kan springa lite lösa. Benen är otroligt rastlösa men huvudet vill ärligt talat bara ta närmsta kudde och få slagsida. Gärna sova så där djupt att man snarkar lite sött och vaknar som en ny människa. Men icke!! Nu ska jag blockera huvudets vilja ett tag och ta en uppfriskande promenad som förhoppningsvis får mina myror att tagga ner lite och gör så att jag finner ro att vila en stund innan kvällens festligheter.

Jag registrerar all min träning på funbeat.se och Ni får gärna adda mig så kan vi peppa varandra!! Just nu håller jag på med en utmaning som jag startade i torsdags. Den går ut på att jag ska träna 50 träningspass på 70 dagar och jag har gjort det tidigare men alltid snubblat på mållinjen för att ett eller två pass saknats pga att snoriga näsor och halsont kommit i vägen. 
Men nu jägarns är jag taggad till tusen och jag ser verkligen framemot att gå i mål med alla passen avklarade. Woop woop!!! Då firar jag med bubbel och ostfrossa, yummie! Älskar att promenera, cykla i skogen och löppträna(när knäet inte strejkar) så mestadels blir det dessa träningsformer. Dock börjar suget efter att simma komma så det är nog dags att införskaffa sig ett kort på simhallen och ta tag i det. Ruskigt skönt att ta sina sömndruckna ögon vid 05:30 och masa sig till simhallen för morgonsim i dämpad belysning och vattnets lugnande verkan. Att komma hem och ta sig en en-såndär-vill-jag-ha-varje-dag-frukost-precis-som-på-hotellen
frukost och veta att man startat dagen på bästa sätt.


Gårdagens rutt inspelad med hjälp av telefonen och funbeat.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar