onsdag 18 juli 2012

Behöver boktips...

Jag fick börja min dag med sovmorgon, riktigt välbehövligt.
En dusch och en promenad med tokarna 
så fastnade jag med Elsas hemligheter som jag kommit halvvägs in i...
bra, lätt läsning och det ska bli spännande 
att se hur Sofi har vävt samman och avslutat det hela. 
Det är nämligen sista boken av tre och nu vill jag ha ett maffigt slut. 

Har blivit en riktig bokjunkie igen och läser ut minst en bok i veckan.
När jag för två veckor sedan började läsa Hungerspelen
 så läste jag alla tre böckerna på tre dagar. 
Ville inte lägga i från mig böckerna och kan varmt rekommendera dem.
Nu ser jag fram emot att se filmen som går på bio....

Nu undrar jag om det är någon där ute som har bra böcker att tipsa om?
Hit me, please!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar