lördag 12 april 2014

Varför hinner jag inte med?

Vad är det som händer? Hur kommer det sig att tiden går fortare för var dag som går? Jag förstår verkligen inte, dagarna bara rusar i väg och det är en gåta att jag inte hinner med mer av det som står med på min "att göra lista". Just nu har vi lördag här hemma och det innebär städning tillsammans med August som hjälper till på sitt vis. 

Förmiddagen har spenderats utomhus med lite promenerande med gåvagnen och fyrhjulingspremiär för lilleman. Skönt men minst lika skönt att komma inomhus nu när det blåser virvelvindar runt husknuten. 

Men för att stänga ute lite vind så lyssnar vi på bra musik och njuter av ett rent och väldoftande hem! Vill ni också lyssna på bra musik, HÄR hittar ni sköna lördagstoner. Nu ska jag återgå till att hjälpa Aggeman men dammsugaren som han så febrilt kämpar med just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar