tisdag 7 januari 2014

En uppmaning: Se Fröken Frimans krig.

 Nu under julen rullade denna serie i tre delar på SVT och jag måste bara rekommendera Er- se den!! Det är en uppmaning. Otroligt bra. Det var en ren slump att jag såg första delen då den visades just när jag zappade förbi som hastigast. Fastnade omgående. Dock kan jag säga att det som lockade mig först och främst var titeln. Sen kläderna. Tänk att få svassa runt i dessa frasande långa kjolar, vackra kavajer, fina håruppsättningar, blusar med snygga detaljer och käcka skor med lagom klack i den sagolika miljön. Vilken dröm. Och nu lät jag väldigt ytlig märkte jag men det är bara sanningen, det som dock gjorde att jag fortsatte kolla var handlingen. Vilka fantastiska kvinnor!!!!

 Bildkälla: Aftonbladet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar