fredag 22 november 2013

Till min frusna kropp...


Sedan graviditeten har jag inte gått ner alla kilon som jag kanske borde men jag känner att jag inte har någon större brådska. Det kommer och jag tar en dag i taget. Jag anade redan innan att kilona inte skulle rinna av mig som de gör på en del lyckligt lottade men det är som det är och jag kan göra något åt det. Men det har jag en plan för. Dock kan jag säga att nu när det är minusgrader ute så har jag det lite jobbigt. Jag är nämligen för bred över höfterna och kan inte stänga mina vinterjackor. Som ni säkert förstår så är det en frusen Ulrika som vistas utomhus nu när temperaturen ligger på minussidan. Och jag kan inte påstå att jag med glädje går ut om dagarna även om jag vill. Det är skönt med en promenad men inte när man fryser. Så jackan på bilden ligger högst upp på min önskelista, Didrikson levererar alltid bra kvalitet och skön "komfort". Så en vinst på triss skulle komma väl till sin rätt för min frusna kropp. Tror det får bli en lott på inköpslistan som ligger redo för storhandling i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar