tisdag 17 september 2013

Buzzning av SMSgrupp.

Jag har faktiskt tänka tipsa om en grym tjänst som jag testar via Buzzador just nu. Den heter Sms-grupp och går ut på att du med ett och samma nummer når alla i t.ex hockeylaget, ridgruppen eller kompisgänget precis som när du skickar ut ett "mass" sms. Men i det här fallet kan ni konversera med varandra och alla ser vad de andra har skrivit vilket gör det lättare att samordna skjutsar, bestämma tider, uppdatera handlingslistan till fredagsmyset...

Det kostar inte mer än ett sms och har du så att säga gratis sms i ditt abonnemang så är också detta gratis.

Jag har startat två grupper än så länge men jag är övertygad om att det kommer att bli fler framöver. I dagsläget är det min härliga familj och tjejerna som flitigt använder tjänsten. Vi är alla mycket positiva till denna tjänsten då det är enkelt, snabbt och har blivit lite som en chatt för oss. Då våra grupper är privata kan vi ventilera allt som önskas, viktigt som oviktigt men för de som vill kan man ha gruppen öppen och då finns möjlighet för den som önskar att klicka in på gruppsidan och läsa allt gottigt som skrivits.

Så om Ni är nyfikna, kika in HÄR på smsgrupps hemsida och registrera dig du med! Jag kan verkligen varmt rekommendera denna tjänst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar