onsdag 8 maj 2013

En liten farbror bör ha en huvudbonad som passar.

Nu ska jag vara lite tråkig. 
Ni vill säkert att jag skriver lite om bebis och mig själv. Och det kommer. Men först vill jag kasta ut denna efterlysningen till min lille namnlöse knodd. Gossebarnet som ligger här i mitt knä och snusar är en liten minifarbror. Hur go som helst. Och om man är en sådan goding hör det till att ha en keps tycker jag. Inte en sådan där vanlig sak utan en gubbkeps i miniatyrmodell. Men det är inte det lättaste att hitta så jag blev överlycklig när jag fann denna på nätet, dock slutsåld i grabbens storlek så nu ber jag er där ute om hjälp. OM. Om ni knatar in på ett Hennes & Maurits, kan ni då möjligen ta ett varv förbi barnavdelningens minsta storlekar och kolla på denna gubbkepsen i storlek 68. Den är såååå söt och skulle göra sig fint på detta lilla huvudet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar