fredag 15 mars 2013

Shopping för återbäringen.

Jag har under större delen av graviditeten använt mig av de som finns i garderoben. Med undantag för vissa saker som har varit oundvikligt. Och när jag hade min tripp till Borlänge för att åka rulltrappa så unnade jag mig faktiskt en ny skjorta som kommer fungera i måååånga år framöver. Min fina återbäring kom väl till pass när jag köpte denna godbiten samt ett par mjuk byxor att ha nu när magen är stor och som kommer att fungera finfint när jag "skitit" ut en melon och förmodligen är en aningens öm i de nedre regionerna.
Men det var inte sådana trevligheter vi skulle prata om utan jag ville mest visa min nya fina skjorta som jag är toknöjd med, övertygad om att vi kommer att ha många fina dagar tillsammans framöver. Både som barbamamma och sladdrig mamma med muffinsmage.



skjorta/hm, linne/hm mama, byxor/hm mama, skor/nilson

Och återigen visar det sig att HM levererar en outfit från topp till tå(ankel för att vara sann).
Nu är det dags för "fredagsmysmiddag" hemma hos familjen Tegelmark/Bergström och jag har hört ryktas om att det vankas tacos. Nomnom.

1 kommentar:

  1. ÅHH vad du är fin Ullis! :D Snart är bebben här! Myyyyys!

    SvaraRadera