tisdag 26 februari 2013

You had me at hello!

Jag har blivit sådär barnsligt förtjust i mina nya hårvårdsprodukter från Kevin Murphy. Varför undrar ni säkert. Och ja det beror till största delen på att jag tål dem. Inget kli i hårbotten överhuvudtaget. Hur bra är inte det. Jag slipper alla nervösa sammanbrott över kliandet och omgivningen slipper höra min frustration som lätt sipprar ut genom munnen. Det slinker bara ut sådär och låter säkert inte så trevligt. Därför är min lycka total. Jag tål produkterna och inte bara det, håret blir rent, lättkammat och otroligt mjukt och glansigt. Så fantastiska att jag märker nu att jag bara överöser dem med beröm. Dock mycket välförtjänt.


De produkter som jag börjat med i min samling är
(en samling som garanterat kommer att utökas):
  • Luxury Wash- Färgbevarande schampo som är mycket fuktgivande. Sulfatfritt och anpassat för tjockt och kraftigt hår. Glansgivande och mjukgörande.
  • Conditioner Luxury Rinse- Mjukgörande och uppbyggande balsam för tjockt och kraftigt hår. Proppat med silkesproteiner,  aminosyror och mangosmör.
  • Borne Again Masque- En djupverkande och återfuktande inpackning som även den är fullproppad med godsaker för håret. Allt för att ge ett starkt, friskt, glansigt, mjukt och näringsfyllt hår. Milt och vårdande för hårbotten. För grovt hår samt hår skadats av färgning och andra behandlingar.
  • Young Again-  Uppbyggande och värmeskyddande serum för ett hår fyllt med glans och fritt från frizz. Ger ett välmående, lättstylat, starkt hår utan att tynga ner.
  • Maxi Wash(ej med på bilden)-  Ett djuprengörande sulfatfritt schampo som bevarar färgen. Det har en utredande effekt och avgiftar skonsamt stressat hår. Detta schampo kör jag ungefär var femte tvätt för att få väck alla produkter ordentligt och verkligen få ren hårbotten på djupet. Håret är galet rent efteråt. Rekommenderas starkt!
HÄR hittar du mer info om alla Kevin Murphys produkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar