torsdag 14 februari 2013

Snygga under från YOU! Lingerie.

Jag vet att jag nämnde tidigare att jag beställt nya bh:ar då mina kupor blivit på tok för små och jag fick precis ett mail där tjejerna på GlamMom firar Alla Hjärtans Dag hela veckan och erbjuder 50 kronor rabatt på alla deras fina amningsbh:ar i från märket YOU! Lingerie.

Precis det märket som jag valde att införskaffa för några veckor sedan och jag älskar dem!!
Sköna, snygga och fyller sin funktion sen när bebis vill ha mat snabbt och enkelt. Så för att man är mamma måste man väl inte ha en sunkig urtvättad bh utan kan fortfarande ha lite snyggt under. Det gör så enormt mycket för sinnet(åtminstone för egen del) att känna sig snygg och tänk vad glad sambon/mannen/maken ska bli av lite snygga under på kvinnan i sitt liv. Mamman nöjd, bebis nöjd och pappa nöjd- hela familjen är nöjd... Woop woop!!

Så passa på och in och kolla utbudet HÄR!!


Ange rabattkoden "happyvalentinesday" i kassan så dras rabatten av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar