tisdag 19 februari 2013

Grönt är skönt.

Jojo. Tisdagen kom den här veckan också och jag sitter här på min kontorsstol.
Illamåendet hänger fortfarande över mig men jag ska göra mitt bästa för att orka få undan lite saker. Om jag har tur kan jag kila lite tidigare och ta mig hem till sängen för lite vila. Läser numera mina gravid böcker som jag hela tiden skuffat undan(mest för att det inte känns som att det är på riktigt) och inser att det är vila, vila och vila som gäller framöver. Så det är väl bara att försöka lyda i största möjliga mån. Även om det är svårt och myrorna har en tendens att löpa amok i min kropp.

 dagens taskiga magbild, men ändock en mage finns där allt!


Och jag har länge länge vetat om att jag älskar grönt. Därför tog jag i dag på mig min favoritblus i hopp om att pigga upp dagen en aning. Den kommer i från Dagmar och jag hittade min inne hos Kotyr. Dessvärre ser den ut att vara slut där men jag såg den bla. inne hos Nelly---> HÄR!
Underbar blus som är lite oversize i modellen vilket gör den perfekt att ha nu med växande mage då den faller otroligt fint samt har lite längd.

Grönt är skönt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar