måndag 11 februari 2013

En helg för återhämtning.

 

 Vilken skön helg det har varit. Tid för återhämtning och skratt. Precis vad jag behövde efter flera veckors stress och tankar på annat. Anledningen till att jag inte skriver på helgerna är för att vi fortfarande inte får internet att fungera där hemma och det är retsamt som bara den men vi jobbar på en lösning. I vilket fall som helst så har vi njutit av sköna promenader, morgonmys, 30 års fest och fixande av hemmet som ger direkt synliga resultat så som att få upp gardiner för att ta ett bra exempel. Känslan när jag kröp ner i sängen i går kväll var lättnad. Av att det tar sig framåt. Vårt hem blir ombonat och hemtrevligt. Och det inom snar framtid.








Lördagens himmel bestod av tio nyanser av grått och snön piskade ansiktet under promenaden men det var ändå så skönt att komma ut. Jag kände mig pigg och hundarna var fulla i spring vilket gjorde att vi passade på att gå en längre sträcka och bara njuta tillsammans medan husse lassade flis hemma på gården.

Rosiga kinder, ett glatt humör och trötta hundar blev bonus efter avklarad promenad. Gillar´t!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar