onsdag 21 november 2012

Att ta tag i det där sista tavlorna.


Som vanligt. På väg. Dags att ta tag i dagens sista tavlor som ska packas. Börjar bli galet less på detta packande men det är otroligt skönt att se ljuset. Sedan ska jag hoppa över på andra sysslor. Ja, och onsdagen är dessvärre lite tråkig och grå men med underbara arbetskollegor som är lätta att skratta med så blir det genast mycket roligare trots färgskalan på himlen. Därför ska jag skynda mig dit. Så att jag får skratta i mängder och tycka att detta är en alldeles utmärkt lill-Lördag.

Och i dag tar jag till mig av läkarens order jag fick i går(har näringsbrist och järnbrist) så mellanmålen är nedpackade och jag ska se till att äta mängder av broccoli, då jag vägrar blodpudding, tillsammans med mina järntabletter och andra nyttigheter. Så jag lyder order och äter bra och skrattar mycket.
Det blir kanoners.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar