måndag 19 november 2012

Ja, så blev det mörkt ute och kväller...

Hej och hå. 
Jag sa ju att det snart skulle var mörkt och kväller. Och så rätt jag hade. Klockan sprang fram och jag har tack och lov hunnit med en hel del. Mer än jag planerat för. Och mitt i alltihopa blev det en lång och härlig lunch med våra godingar till vänner som hittat hit från Trollhättan. Bästa var ändå att krama dem hejdå och kunna säga: -Vi ses på fredag! För det är precis vad vi kommer att göra. Det väntar nämligen en galen helg med födelsedagsfirande av Underbara Camilla, tjihoooo!! Så när jag är klar med detta inlägget så ska jag beställa paket till donnan. Åhh, vad jag längtar. Fredag, denna veckan är du mer än välkommen till mig♥


Men först ska vi ha lite mer måndag. 
Äta lite gröt, mysa ner mig i soffan och slumra till innan jag masar mig ut med tokarna. För jag antar att de vill kissa innan natten är här. Men först tänder vi lite ljus och njuter av årets första tomtegröt(det enda jag var sugen på och så orkade jag verkligen inte laga mat). Nu njuter vi klart av måndagen och i morgon kör vi tisdag. Hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar